Перейти к содержанию

Seatroll

Рекомендуемые сообщения

Лол и в догонку http://www.rockpapershotgun.com/2012/03/30/obisidian-to-co-develop-wasteland-2-on-one-condition/

 

They’ve [inXile] just been in touch to say that, if they can reach $2.1 million during the 17 days remaining on the funding schedule, they’ll be bringing in Obisidian Entertainment, including Planescape: Torment mastermind Chris Avellone, to help them make the game.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 171
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Увы( Я последний лям спустил на брюлики для Меган Фокс. Пришлось яхту продать... и виллу.

 

А если серьезно, то надеюсь, что наберут. Обсидиан привнесли бы много интересного в игру.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Баги, например :D

 

Вот я знал что ктото это скажет XD

 

UPDATE. An important clarification from Brian Fargo via email -- Obsidian will only help design the game, all the coding will be done in-house at InXile:

 

Brian Fargo

Also important to note that their contribution is purely in design. We are doing all the code here.

 

На рпгкодексе прочитал.

http://rpgcodex.net/

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

Интервью с Крисом Авелоном. http://www.rockpaper...on-wasteland-2/

 

и

 

 

артhttp://wasteland.inxile-entertainment.com/blog/wp-content/uploads/2012/04/Wasteland2_Concept01_Version05_120406_AW1.jpg

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...
  • 4 недели спустя...
  • 1 месяц спустя...

Подробнее здесь

По мне, так ничего особенного не и фантастического там не написано. Радуют концепты в стиле фотографий 70-ых годов - Fallout застыл в пятидесятых, Wasteland в семидесятых. Оригинальность.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Спасибо, но по игре же есть тема.

 

Вот именно. Слепил обе. S-F.

Изменено пользователем Scarab-Framer
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

хм, по обещаниям - так прямо торт.

Надеюсь, что обманывать людей по предоплате игрострой еще не научился...пока

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 месяца спустя...
  • 5 месяцев спустя...

Новость с rpgcodex

 

We are very proud to provide the first gameplay video of Wasteland 2, which will allow our backers to see how far we've come and how everything is coming together. The usual way of doing things in this industry would see us create a demo specifically for displaying to the press or at game shows, but we're very glad to have been allowed the freedom to create a demo video from an actually playable area, which ensures there's no wasted code. This is a straight video capture of Development Director Chris Keenan playing the game. The only element that is not running in code is the sound effects, as it was faster to do in post, but as you will hear, there is nothing being done audio wise that isn't easily replicated in engine. In fact, we plan to have many more sound effects in the final game than what is heard here.

 

http://vimeo.com/59292662

 

гемплей начинается с 2:38

 

[...] This first level you will see is one of the first areas you will encounter in the game. The agricultural center was also a part of Wasteland 1. It was an area that Chris Avellone had some affinity for and he did the design for the level. Also thanks goes out to Nathan Long, who provided this area’s clever writing. We had a chance to show Chris the level last week, and when we commented that it was coming together he said “not coming together … it has COME together.”

 

Our objective was to show off some of the HUD and how both the combat and skill systems work. There are many elements not represented here but to name a few:

  • Minimal particle effects
  • Minimal sound
  • Mini-map not working
  • Inventory, logbook and other character screens not shown
  • Not all skills (in and out of combat) being represented
  • No world map movement
  • It needs more messaging in the UI
  • And not a comprehensive list of all the combat variables

Sorry if we're over communicating, but it's just a reminder: we're just past the halfway mark, so don't expect to see everything that you can expect from the final game just quite yet.

 

You will get to listen to the latest track from Mark Morgan (at the bottom of this update) that sets the haunting and often desolate tone of the Wasteland. And you will hear our first pass at the radio broadcasting which plays a vital role in communication, reactivity and mood setting. There will be a host of cults who are broadcasting their propaganda while other calls will be the locals who seek the help of our rangers. We have many interesting ideas on how to use the radio in novel ways.

 

Our vision for this game remains intact and you will see a number of examples that illustrate this. The customization can be seen in the examples of bringing in your own portraits and by the ability to set the user interface in a style that works for you.

 

You wanted a party and turn based RPG with tactical combat, and we are delivering that. The demo helps to show off action points, use of cover, enemy view cones, distance/height/enemy size/enemy speed affecting the chance to hit, ammo configurations, attributes changing the characters strengths and role, simultaneous party firing and more. And we are not done adding elements to make sure you are fully engaged in an interesting combat system. There is still plenty of time for you to comment on the combat system and to help us hone it in. Our goal is to build a very deep combat system, with the potential to dive in and fine-tune your damage-output and tactics, while not absolutely requiring that level of micro-management from all players.

 

Арт

 

 

image-210117-full.jpg?1360367527

image-210118-full.jpg?1360367546

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Страшно похоже на Fallout Tactics со стразиками.

Лол. Видимо, ты Wasteland пропустил?

 

Страшно похоже на римейк старой доброй игрушки. Всё тот же агрикультурный центр, те же суровые рейнджеры(и упоминание старых героев) и разделение взлома сейфов и взлома дверных замков.

 

Радует диалог по ключевым словам аля F1 и отсутствие озвучки - значит будет много текста.

Алсо, дизайн интерфейса очень понравился, а на графику я особо не смотрел.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

О! Спасибо!

Таки и тут накачанные ребята не могут перебраться на другую сторону плетени не поломав перед этим калитку...

Будем ждать.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...